|
zwierzaki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Martini
Administrator
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Krakowcia ; D)
|
Wysłany: Pon 13:19, 23 Lip 2007 Temat postu: CHIŃSKI GRZYWACZ OWŁOSIONY |
|
|
Inne nazwy: Chinese Crested Dog Powderpuff
FCI: 288 Grupa: IX.4.1
Psy ozdobne i do towarzystwa. Psy bezwłose.
Kraj pochodzenia: Chiny/Wielka Brytania
Popularność (w Polsce): Rasa unikalna
Wysokość w kłębie (cm):
Wyjaśnij 23 do 33
Masa ciała (kg): 3 do 5
Może mieszkać w: Małe mieszkanie
Gubienie włosa: Niedużo
Wymagane strzyżenie: Sporadycznie
Pies tej rasy powinien być czesany 3 razy w tygodniu, po 5 minut.
Aktywność w domu: Bardzo aktywny
Wymaga codziennie spaceru przez: 10 minut
Przeciętna cena szczenięcia: 2400 złotych
Koszt utrzymania:
Wyjaśnij 85 złotych miesięcznie
Stopien posłuszeństwa: Niskie
Szybkość uczenia się: Szybko
Stopień dominacji: Pośredni
Czujność psa tej rasy jest niewielka, zdolność do obrony znikoma
Przeciętna długość życia (w latach): 12
Czy można pozwolić na zabawę z małymi dziećmi: Warunkowo
Możliwe problemy:
Może kopać w ogródku
Z trudem daje się nauczyć czystości
Uwaga: Pewne problemy mogą być wyeliminowane przez odpowiednio dobrane szkolenie.
Specjalne wymagania dla tej rasy:
Duży nakład pracy i wydatki na pielęgnację delikatnej skóry, która wymaga też ochrony przed chłodem i przeciągiem, może być podatna na uczulenie, trądzik, oparzenia słoneczne. Często wymagana jest specjalna odzież. Specjalna dieta zapobiegająca chorobom skóry, biegunkom i częstej w tej rasie utracie uzębienia.
Przywiązane do właściciela pieski o bardzo delikatnym zdrowiu, raczej dla osób stale przebywających w domu, ruchliwe i wszędobylskie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|